Naam:
Foto’s:
178
Video’s:

Over ons

We vader (64) en zoon (28) fietsen deze prachtige tocht. We overnachten in B&B, Gites en campinghutten.

Over onze reis

Binnenkort fietsen we samen vanuit Losser naar Zuid Frankrijk. We proberen de reis van Losser naar Zuid Frankrijk per fiets in mei 2019 te volbrengen. Het traject is vanuit Losser ongeveer 1600 km. De route gaat via de Groene weg naar de Middellandse zee. Onze eindbestemming is Stes.-Maries-de-la-Mer onder het natuurgebied de Camarque. Dit ligt pal aan de Middellandse zee(zie foto). We volgen de route volgens de boekjes van de stichting Europafietsers. De route is geheel in twee delen beschreven en tevens op GPS en ook als app beschikbaar. Mijn vorige tochten naar Santiago de Compostella (2015) en naar Rome (2017) ook via de omschrijving van Europafietsers gefietst. Hiermee hebben we goede ervaring en daarom opnieuw via hun. http://www.europafietsers.nl/

Bezochte landen

Wij hebben 19 landen (8%) bezocht:

België, Chili, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.