Voorbereiding

7 mei 2019 - Losser, Nederland

In 2015 met Stef naar Santiago de Compostella, in 2017 met Jan, Jos, Stef en ondergetekende naar Rome. Beide tochten waren prachtig en zijn goed verlopen. Dit jaar zouden we met ons vieren opnieuw een tocht maken naar Zuid Frankrijk. Door resp. school, familieomstandigheden en ziekte zou deze reis vervallen of verplaatst worden. Tot….. mijn zoon kwam met de vraag wil je die tocht met mij fietsen. Na enkele dagen even laten bezinken en overleg hebben we besloten om samen deze tocht te maken. De voorbereiding kon beginnen. Fiets een upgrade, wat artikelen aangeschaft en het fietsen kon starten. We hebben inmiddels met enige regelmaat samen gefietst en vertrekken op zaterdag 11 mei voor onze tocht. We hopen omstreeks eind mei in ST-Marie-de-la-Mer aan te komen, Gezien er wel een deadline aan gekoppeld is zullen er minder rustdagen zijn. We moeten om 1 juni met de nachtbus van Cycletours vanuit Arles terug naar Eindhoven. Van hieruit met de auto terug naar Losser.